diumenge, 27 de novembre del 2011

El dilema


El dilema.
Oli sobre taula. 60 x 30 cm. 2007
Col.lecció particular.


El dilema sorgeix en una temporadeta de falta d'enteniment amb l'Elvis....qui deu anar a per la pilota per jugar? el gat o jo? Està prou lluny com per haver d'alçarme...m'ho pense...però...el gat o jo? Açò és fàcilment extrapolable a les relacions entre les persones. Quan hem de cedir, de perdonar? És com l'estira i arronsa de dues persones que estan coneguent-se; quelcom molt divertit!!



El dilema (tríptic).
Oli sobre taula. 163 x 81 cm. 2008




L'esbós primigeni de "el dilema" va nàixer a Benimaclet, durant el curs general del CAP, a principis de 2006. Vaig començar a pintar-lo a Benalmàdena en desembre del mateix any i a principis de 2007 el vaig acabar. Poc després el vaig vendre arran de la meua pàgina d'Artelista (està als enllaços), i com vaig poder gaudir-lo tan poc de temps vaig decidir fer una versió més gran, en forma de tríptic.




El dilema (tríptic).Detall.
Oli sobre taula. 2008
Aquest és un d'eixos quadros que perden en fotografia...al menys el detall li fa una mica de justícia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada