dilluns, 23 de gener del 2012

Unlocked 01




Unlocked 01.
Tècnica mixta. 105 x 85 cm. 2007-2008



El tema del puzzle sempre m'ha paregut molt atractiu, per la poètica que pot tindre una peça fora del seu lloc; la desubicació....i per extensió, la búsqueda del camí....Quin és el nostre lloc? Estem al lloc que hem d'estar?....o molt més perillós....Estic al lloc on jo volia estar quan era xicotet?? Per aquesta raó vaig escollir un tipus de trencaclosques que m'agradava molt quan era menut: recorde que jo en tenia un que era una espècie de guerrer espacial....


La intenció des d'un principi va ser fer una proba de peces fixes i després idear uns mòduls independents per fer que les peces es mogueren. Haguera estat molt bé si el públic poguera moure-les...però em va semblar un poc perillós: per la integritat de l'obra i del públic.
Per fer el cos del puzzle vaig utilitzar poliestiré expandit (suro blanc), resina epoxi i fibra de vidre.

Vaig pintar cadascuna de les peces de forma independent perquè funcionaren com obra única i no com un quadre tallat a troços. Per això algunes parts no encaixen exactament ni de color ni de dibuix:


Aquestes són les peces que més m'agraden:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada